0

Vegetáriánus vagy sajtburger

Hozzávalók:  1 teáskanál olívaolaj,  1/2 közepes méretű hagyma, 2 csésze gomba, 2 csésze padlizsán, 2 tojás,1/4 csésze tej 1,5 %-os,  2/3 csésze parmezán sajt,  2/3 csésze mozzarella sajt, 2/3 csésze zsemlemorzsa,zúzott fokhagyma 1 evőkanál , 350 g piros vagy zöld szőlő, 8  db eper, 350 g sárgadinnye,  2 zeller szár, 1 piros és 1 sárga paprika,450 g bébi répa,  2 1/2 csésze brokkoli virág, 4 Hamburger zsemle,    4 szelet Cheddar sajt. Vegetáriánus vagy sajtburger elkészítése .

Melegítsük  fel az olajt egy kis serpenyőben, amiben  megpirítjuk az apróra vágjuk a hagymát. Vágjuk össze a gombát, a padlizsánt és a paprikát, és ebben a sorrendben folyamatos keverés közben adjuk hozzá a hagymához. Pirítsuk körülbelül 5 percig. Majd vegyük le a tűzről, és hagyjuk állni. Keverjük össze a következőket egy nagy keverőtálba: tojás, tej, parmezán, mozzarella sajt, zsemlemorzsa, és a fokhagyma. Keverjük össze teljesen. Adjuk hozzá a gombás keveréket, és dolgozzuk teljesen össze. Formázzunk belőle pogácsákat, tegyük őket egy zsírpapírra, és tegyük be a hűtőbe. Mossuk meg a szőlőt, az epret és a sárgadinnyét.

Vegetáriánus vagy sajtburger

Vegetáriánus vagy sajtburger

Vágjuk a dinnyét harapás méretű darabokra. Aprítsuk fel a zeller szárakat, szeleteljük fel a paprikát és öblítsük le a bébi répát. Mossuk meg a brokkolit és vágjuk harapás méretű darabokra. Helyezzük a gyümölcsöket és a zöldségeket egy tálaló tálcára.Melegítsünk egy nagy serpenyőben olajt,  tegyük bele a  vega pogácsákat süssük körülbelül 5 percig mindkét oldalán. Tegyük a hamburger zsemléket közvetlenül a grillre a  vega pogácsa mellé és pirítsuk 5 percig mindkét oldalán. Töltsük meg a hamburgereket. Tálaljuk a zöldség és gyümölcskörettel.

  
Iktatva: Diétás ételek brokkolival Címkék: 

További olvasnivaló

Írj most.

Küldés
Brokkoli 2014