0

Menopauza tüneteket csökkentő sült brokkoli

Íme, egy egyszerű mód, ami segíthet csökkenteni a változókori tüneteket. A brokkoli összetett szénhidrátjai biztosítják a nyersanyagot a jó érzést keltő szerotoninnak, ami nyugtató érzelmeket vált ki. A dió csökkenti a hőhullámokat. Előkészületi idő: 5 perc. Főzési idő: 15 perc. Felkészülés:20 perc. Az adag4 személyre készült.Menopauza tüneteket csökkentő sült brokkoli hozzávalói.2 kis csokor brokkoli, 1 evőkanál kókuszolaj vagy a szőlőmag-olaj, tengeri só és borsízlés szerint, 1/2 csésze szárított cseresznye édesítetlen, 1/2 csésze apróra vágott dió.

Menopauza tüneteket csökkentő sült brokkoli elkészítése. Melegítsük elő a sütőt 250 fokra.Hámozzuk meg a brokkoli szárát egy zöldség hámozóval és vágjuk le a brokkoli szárakat a felénél és szeleteljük fel hosszában.Locsoljuk meg a brokkolit olívaolajjal és fektessük le őket egy tepsibe. Sóval és borssal ízesítjük. Süssük 10-15 percig.Ekkor adjuk hozzá a bogyókat és diót és süssük 5-7 percig.Tippek és megjegyzések:A brokkolit ennél az ételnél meg kell égetni kicsit úgy, hogy még ropogós maradjon a közepe.

Menopauza tüneteket csökkentő sült brokkoli alapanyag

Menopauza tüneteket csökkentő sült brokkoli alapanyag

Tartsuk a szemünket a gyümölcsön és a dión, mert gyorsan éghet. Tálaláskor lehet hozzáadni citromlevet a tetejére, így kicsit harsogó ízt kapunk.Tápérték információ.Adagonként: Glikémiás terhelés: 12.Kalória: 215.Összes zsír: 13g.Telített zsír: 4g.Többszörösen telítetlen zsírok: 7g.Egyszeresen telítetlen zsír: 1,5 g. Koleszterin: 0mg.Nátrium: 30mg.Kálium: 303mg.Szénhidrát: 23g.Élelmi rost: 4g.Cukor: 12g.Fehérje: 4g. Ajánljuk a receptet minden változó korban levő hölgynek

  
Iktatva: Életmód brokkolival Címkék: 

További olvasnivaló

Írj most.

Küldés
Brokkoli 2014