0

Hogyan lehet megelőzni a gázképződést brokkoli fogyasztás után?

A brokkoli tartalmaz cellulózt és rostot, ez a két anyagot ellenáll az emésztésnek, így okoz gázképződést. Miközben a gáz és a kapcsolódó görcsök egyszerűen csak kellemetlenek a legtöbb ember számára, van akiknél  irritábilis bél szindróma, Crohn-kór  és más betegségek és tünetek léphetnek fel, amik  súlyos fájdalmat is okozhatnak, vagy zavarják  a napi tevékenységet , ami viszont  orvosi vizsgálatot igényel   / vagy étrendi változtatásokat.

Megelőzés. Vezessük be a brokkolit és más magas rosttartalmú ételeket a diétánkba nagyon fokozatosan. Ez lehetővé teszi, hogy az emésztőcsatornának legyen ideje megszokni, hogy növekedik a rosttartalom,, így kevesebb gáz-és hasi görcsök jelentkezhetnek. Rágjuk meg a brokkolit teljesen, és lassan annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb mértékben lebontja lenyelés előtt. A lassú rágás is megakadályozza a túlzott levegőnyelést, ez a másik tényező, amely hozzájárulhat a bélgázok keletkezéséhez.

Hogyan lehet megelőzni a gázképződést brokkoli fogyasztás után?

Hogyan lehet megelőzni a gázképződést brokkoli fogyasztás után?

Pároljuk meg a brokkolit étkezés előtt, hogy az könnyebben emészthető legyen. Próbáljuk ki kiegészítő emésztő enzimek bevonását az étrendünkbe. Az enzimek segítenek lebontani a szervezet összetett szénhidráttartalmát. Győződjünk meg arról, hogy biztosan milyen forrásból származik a gázképződés. Kerüljük az ivást szalmaszállal. Beszéljünk orvosunkkal, hogyan változtassunk az étrendünkön, és ha az alkalmazott gyógyszerek sem enyhítik a tüneteket, vagy ha egyéb, más tüneteket is tapasztalunk, mint például hányinger, fogyás vagy véres széklet, a gázképződés mellett.

  
Iktatva: Életmód brokkolival Címkék: 

További olvasnivaló

Írj most.

Küldés
Brokkoli 2013