0

Fogyókúra brokkolival

A fogyókúra az a dolog, ami majdnem minden ember életében egyszer vagy kétszer előfordul. Nagyon sok faja fogyókúra létezik.  Mi most a brokkolival összeállított fogyókúráról beszélünk csak. A brokkoli rendkívül jól beleilleszthető fogyókúrás étrendünkbe. A fogyókúránk alatt nagyon fontos szabály, hogy kerüljük azokat az ételeket, amelyek hizlalnak. Csökkenteni kell a magas szénhidrát tartalmú ételek, a cukros és a zsíros ételeket.

Mozogjunk rendszeresen, naponta ha más nem, akkor tegyünk sétát a szabadban. Az étrend összeállítása rendkívül fontos. Ebben adunk tanácsokat. Először is feltétlen illesszük be a brokkolit a fogyókúránkba. A brokkoli nagyon változatos formában kerülhet az asztalunkra. Hasznos lehet, ha hetente többször is főétkezésként fogyasztjuk. Mivel szénhidrátszegény, így bátran ehetünk belőle. A brokkoli fogyasztása azért is rendkívül fontos, mert tartalmazza mindazokat az elemeket, amelyeket egy fogyókúrázónak egyébként is be kell vinnie a szervezetébe. Méregteleníti a szervezetet, megtisztítja a káros anyagoktól.

A fogyókúra brokkolival

A fogyókúra brokkolival

Érdekesség, hogy angol tudósok kifejlesztettek egy szuper brokkoli névre keresztelt brokkolifajtát, amely a hagyományos brokkolinál háromszor annyi glükorafanin nevű anyagot tartalmaz.  A brokkolis fogyókúra nagy előnye, hogy tartósan alkalmazható, a benne található vitaminoknak köszönhetően. Alacsony kalóriatartalma a variációk végtelen sorát teszi lehetővé. 100 g brokkoli 1,1 g szénhidrátot tartalmaz mindössze, rosttartalma miatt is egészséges. A legideálisabb a nyers brokkoli fogyasztása. Fogyjunk brokkolival!

  
Iktatva: Életmód brokkolival Címkék: ,

További olvasnivaló

Írj most.

Küldés
Brokkoli 2012