0

Az egészséges brokkoli leves

Ez a leves sokkal kevesebb zsíros összetevőket tartalmaz, mint más levesek, így vezeti is a listáját a brokkoliból készült egészséges recepteknek.Hozzávalók a brokkoli leveshez: 1 kg brokkoli, 2 burgonya, meghámozva, felkockázva, 1 közepes vöröshagyma, vágva durvára, 2 póréhagyma, aminek csak a fehér része kell, durvára vágva, 1 mogyoróhagyma, apróra vágva, 4-5 dl víz, 2 evőkanál metélőhagyma , só és frissen őrölt fekete bors ízlés szerint. Az egészséges brokkoli leves elkészítése: Mossuk meg és vágjuk le a brokkoli virágokat a szárról. Ne dobjuk ki az alsó kemény szárakat, hanem használjuk fel azokat a bármilyen más zöldségből készült receptekhez.

Az egészséges brokkoli leves alapja

Az egészséges brokkoli leves alapja

Tegyük bele a brokkolit, a burgonyát, a hagymát, a póréhagymát és a mogyoróhagymát egy nagyobb serpenyőbe. Megszórjuk sóval és borssal, nem írunk mennyiséget, kinek milyen az ízlése, az szerint ízesítse. Ezután, felöntjük annyi vízzel, amennyi a zöldségeket teljesen ellepi. Tegyük a fazekat a tűzhelyre és közepesen magas hőfokon forraljuk fel. Fedjük le egy fedővel és pároljuk a levest 30 percig, vagy amíg a zöldségek meg nem puhulnak. Vegyük le a tűzről, és hagyjuk a levest kihűlni. Aztán ezt a brokkoli levest egy elektromos keverővel pürésítsük, hogy egy sima állagot kapjunk. Jobb lesz az íze, ha egyik napról a másikra állni hagyjuk. Másnap öntsük a  levest  tálakba , díszítsük snidlinggel és  tálaljuk.

  
Iktatva: Leves Címkék: ,

További olvasnivaló

Írj most.

Küldés
Brokkoli 2013